Alzheimer’s Disease May be Prevented Throught Dietアルツハイマー病年5月に国会の考えを阻止

Some scientists believe fruit juice could help prevent Alzheimer’sA study is being launched to investigate possible links between diet and Alzheimer’s disease.いくつかの科学者たちは考えalzheimer'saフルーツジュースが予防に役立つ可能性を調査する研究を開始され、食事とアルツハイマー病の間にリンクします。

Researchers at the Alzheimer’s Society will look at the effects of fruit juice, red wine and oily fish on the incidence of mental illness.アルツハイマー病の研究者は、社会への影響を見て、フルーツジュース、赤ワインと油性魚を検索する精神疾患の発症率です。

They will analyse data from new and existing studies to see if a healthy “Mediterranean diet” could reduce the risk of developing Alzheimer’s.かれらは新規および既存の研究からデータを分析するかどうか健全な"地中海ダイエット"がアルツハイマー病のリスクを減らす発展途上です。

The Mediterranean diet - rich in fruit, vegetables and cereals with some fish and alcohol and very little dairy and meat - has been generally viewed as good for health for some time.地中海ダイエット-豊富な果物、野菜、穀類のいくつかの非常に小さな魚やアルコールや乳製品と肉類-され、通常の人気健康に良いとしていくつかの時間です。

Neil Hunt, chief executive of the Alzheimer’s Society, said there seemed to be evidence that it could be “extremely beneficial”.ニールハントのチーフエグゼクティブ、アルツハイマー病の社会は、証拠があると述べたことはないようだったが"非常に有益な" 。

The study’s first findings are expected in July.その研究の最初の所見は、 7月予想されています。

Linkリンク

Filed under提出されて Health健康 |

You may also like to readを読むようにすることも可能

Leave a Reply残して返信



Please enter the code shown below ( to verify that you are human ) before you click Submit Comment . 下記のコードを入力してください(あなたが人間を確認するには) コメントする前に、 [ 送信 ]をクリックします。