Αρχείο για τον Ιούλιο, του 2006

Η χημειοθεραπεία μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη στον καρκίνο πνευμόνων με την υπερνίκηση της αντίστασης φαρμάκων

Σάββατο, 15$η Ιουλίου, 2006

Για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της χημειοθεραπείας, οι επιστήμονες του ερευνητικού UK καρκίνου προτείνουν την αντίσταση φαρμάκων στον καρκίνο πνευμόνων, ο οποίος εμποδίζει τα αποτελέσματα καρκίνος-δολοφονιών της χημειοθεραπείας.

Atripla, φάρμακο Coctail ένας-χάπι-μόλις-α-ημέρας για το HIV, που εγκρίνεται από το FDA

Πέμπτη, 13$η Ιουλίου, 2006

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση την Τετάρτη ενέκρινε την πρώτη επεξεργασία HIV που συσκευάζει ένα κοκτέιλ τριπλός-φαρμάκων σε ένα χάπι ένας-α-ημέρας.

Don’t ουδέτερο ξέβγαλμα επεξεργασίας Anticavity φθοριδίου νατρίου χρήσης NeutraGard και NeutraGard συν το ουδέτερο ξέβγαλμα επεξεργασίας Anticavity φθοριδίου νατρίου - ανάκληση προϊόντων

Δευτέρα, 10η Ιουλίου, 2006

Όλα τα μέρη και όλες οι γεύσεις του προϊόντος, της επιχείρησης PASCAL, NeutraGard 0,05% ουδέτερο ξέβγαλμα επεξεργασίας Anticavity φθοριδίου νατρίου και NeutraGard συν ξέβγαλμα επεξεργασίας Anticavity φθοριδίου νατρίου 0,2% το ουδέτερο, Α.Ε. υπενθυμίζονται επειδή μπορούν να μολυνθούν με τα βακτηρίδια αποκαλούμενα το cepacia Burkholderia και aeruginosa pseudomonas.
Ο οργανισμός, aeruginosa pseudomonas μπορεί να προκαλέσει τις μολύνσεις ουρικών κομματιών, αναπνευστικό σύστημα [ … ]

Το Celebrex Μάιος προλαμβάνει τον καρκίνο κόλου Αλλά καρδιά;

Η Κυριακή, 9η Ιουλίου, 2006

Δύο πρόσφατες μελέτες λένε ότι το δημοφιλές φάρμακο Celebrex αρθρίτιδας που κόβει τις πιθανότητες τις προκαρκινικές αυξήσεις που καλούνται polyps κατά 33 τοις εκατό σε 45 τοις εκατό στους ανθρώπους μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιών.

Το πετρέλαιο ψαριών μεταχειρίζεται ADHD καλύτερα από Ritalin

Η Κυριακή, 9η Ιουλίου, 2006

Το ελαιοδοχείο ψαριών χρησιμοποιείται για να θεραπεύσει τα παιδιά που πάσχουν από την αναταραχή υπερδραστηριότητας διάσπασης της προσοχής (ADHD), σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το πανεπιστήμιο της νότιας Αυστραλίας.

Η βιταμίνη δ μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού κατά 50%

Η Κυριακή, 9η Ιουλίου, 2006

Έχετε το πιό υψηλό επίπεδο βιταμίνης δ στο σώμα σας; Κατόπιν είναι καλές ειδήσεις για σας ότι θα μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού κατά 50 τοις εκατό σε σας.